1 Ocak 2022 Cumartesi

Gastrite Kesin Çözüm: Doğadan gelen mucize

 Çağımızın getirdiği aşırı stres gibi nedenlerden dolayı gastrit vakası tavan yapmış durumda. Peki gastrite ne iyi gelir? Gastrit için bitkisel tedavi var mı? Gastriti nasıl yendim öyküsü mü arıyorsunuz. Doğru habere geldiniz. Gastrit kesin çözüm: İnternette binlerce gastrite çözüm yazıları mevcut ama hepsi aynı öneriyi veriyor. Stresten kaçının. Sigara içmeyin. Yok efendim gastrite kesin çözüm nane çayı için gibi.

Ben bunların hepsini denedim. Maalesef kronik gastrit için hiç birinin faydasını göremedim. Ender Saraçoğlu’nun lahana kürünü dahi denedim. Fakat hiç birinin faydası olmadı. Canan Karatay’ın uyguladığı gastrit tedavisi bile işe yaramadı. O kadar umutsuz vakaydım yani.

Gastriti Nasıl Yendim?

Her gün en büyük dozdan mide koruyucu içmek zorundaydım. Öyle zamanlar oluyordu ki ilaç bile fayda sağlamıyordu. Göğüs kafesimin altı ve midemin üst tarafındaki acıdan bazen yemek bile yiyemiyordum. Çünkü gastrit midede yoğun gaza sebep olmakta ve göğüs kafesini baskı yapmakta.

Bir gün yine internette gastrit için çözüm yolları ararken bir haber sitesinde bir yazar bundan 50 60 yıl önce annesinin gastriti doğal tedavilerle nasıl yendiğini okudum. Önce önyargılı idim fakat önerilen bitki bizim buralardan çokça vardı. Ne kaybederim ki dedim ve mucizeye şahit oldum. bir kaç hafta sonra midem artık yanmıyordu. Ama uyarayım ben 2 3 ay kadar ilacımı bırakmadım kullanmaya devam ettim.

Gastrite kesin çözüm Bulduk mu ?

Evet kantaron yağı. Gelelim nasıl kullanacağınıza. Sabah aç karnına kahvaltıdan önce kantaron yağını 1 çay kaşığı kadar alıyorsunuz. En az yarım saat sonra kahvaltınızı yapabilirsiniz. Ama bunu uygularken dikkat etmeniz gereken şeyler var. Gastrite iyi gelen bitki çaylarını da tüketmemiz gerekiyor.

Gastrite İyi gelen bitki çayları

Gastrite iyi gelen bitki çaylarının başında papatya çayı var. Günde 2 fincan içmenizi öneririm. İkinci sırada ise yeşil çay var. İçindeki antioksidanlarla kantaron yağı mideyi tedavi ederken yeşil çay ise onarıyor.

Gastrite Kesin Çözüm 2. Yol

Gastritten kurtulanların yorumları :Gastrit için eğer kantaron yağı tedavisi işe yaramazsa 2. yöntem olarak kekik ve nane karışımı kürü öneriyorum. Kekik ve nane yağıyla da yapabileceğiniz bu kürü ben çay olarak içmenizi öneriyorum. Yıllarca kronik gastrit çekmiş biri olarak günde 1 fincan nane ve kekik karışımını çay olarak tüketmeniz bir ayda midenizin tamamını olmasa da yarısını onaracaktır. Fakat bu süre zarfında doktorların önerdiği diyetleri uygulamaya dikkat etmelisiniz.

Mesela domates gibi salça gibi mideyi aşırı tahrip edecek asitli gıdalardan uzak durmalısınız. Çok fazla yememelisiniz çünkü aşırı yemek yenildiği zaman gastritten dolayı sürekli oluşan gaz göğüs kafesinize baskı yapacak bu  da sizi paniğe sürükleyecektir.

Çünkü çoğu gastrit ve reflü hastası göğsüne gelen ağrıyla “acaba kalp krizi mi geçiriyorum” düşüncesiyle hemen paniğe kapılır. Mide sorunları göğüs ağrısına sebep olabilir.

Sonuç 

Sonuç olarak bir ay boyunca sabahları aç karnına bir çay kaşığı kantaron yağı alıyoruz. Eğer bu tedavi işe yaramazsa ikinci yönteme geçiniz. Ben bu şekilde tedavi ettim gastritimi. Merak ettiğiniz bir şey olursa yorumlardan bize ulaşabilirsiniz.

kaynak: https://mebhocam.com/gastrite-kesin-cozum-dogadan-gelen-mucize/


İfadelerEmoticon